torsdag 29 oktober 2009

Det är för oss

Lovet är nästan slut. Det känns som om man inte gjort allt för mycket trots att man egentligen hunnit med en hel del. Man har fått mycket gjort och fått ett mycket glädjande besked!
Det finns så mycket som jag saknar. Men att allt inte är som förut är väl meningen. Allt som händer har en bakomliggande förklarning. Så det är bara att acceptera det som finns och lämna framtiden och dess händelser åt ödet. Men det finns saker som man faktiskt själv kan ändra på genom att ta sig själv i kragen. Jag saknar så mycket, jag saknar , jag saknar er!
Jag känner att livet just nu inte ger mig någonting. Jag vill upptäcka och se nya saker. Jag vill se allt det verkliga. Jag vill veta vem jag själv egentligen är. Jag är trött på det gamla. Jag är trött på alla rutiner och förutfattade meningar. Ta mig snälla någon annanstanns! I alla fall en stund..

Inga kommentarer: